Σελίδες

14 Μαΐου, 2012

ΚΑΙ ΝΑ Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ


ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

25 σχόλια:

  1. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕ Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΞΙΟΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ. ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ. ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΡΝΑΟΥΤΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΙΛΕ ΤΑΣΟ ΕΧΩ ΤΟΣΟΥΣ (ΟΣΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ) ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ..ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΝΟΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΝΙΟΤΗΣ ΜΟΥ! ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΚΑΙ ΠΑΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ!ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΘΛΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΦΕΡΕΙΣ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΩΜΟΝ ΓΙΑΥΤΟ! ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΟΙΑΖΕΙ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΛΕΓΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ. ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΩΣ ΚΑΤΑΛΗΛΕΣ ΣΤΑΘΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΤΑΘΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΕΓΩ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΚΑΚΕΣ ΑΦΟΥ ΤΗΣ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΩ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΑΡΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ.ΤΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ! ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ… ΣΤΑΘΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΠΡΑΒΟ στους διοργανωτές ( Τάσο με αριστα το δέκα - 10 )την επόμενη φορά ΟΛΟΙ . Με Συναδελφικούς Χαιρετισμούς Τζουβάνος Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΡΑΤΖΙΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ16 Μαΐ 2012, 7:20:00 μ.μ.

    ΦΙΛΕ ΤΑΣΟ,ΝΙΚΟ,ΑΛΕΚΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΝΑΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ.ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ,ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΜΑΣ ΒΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΕΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ. ΠΕΡΑΣΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ. Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω Π Ο Λ Υ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τάσο και Νίκο συγχαρητήρια για την επιτυχημένη εκδήλωση. Ελπίζω να είμαστε καλά όλοι και να τα ξαναπούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ16 Μαΐ 2012, 11:39:00 μ.μ.

    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΞΙΖΟΥΝ ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΨΟΓΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
    ΘΑ ΜΟΥ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΔΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 38 ΧΡΟΝΙΑ
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΟΠΟΥ ΕΝΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 14 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΩΝ ΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΜΟΥ ΤΑ ΘΥΜΙΣΑΝ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
    ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΑΞΚΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΞΚΩΝ ΣΕ ΛΕΣΧΕΣ ΚΑΑΥ ΣΟΑ Κ.Λ.Π ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΟ ΣΕΡΒΙΤΣΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ
    ΕΔΩ ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΒΟΛΙΚΟ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ (ΘΡΑΝΙΑ)ΠΟΥ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΣΕ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
    ΣΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΟΙ
    ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΛΟΓΩ ΑΝΕΧΕΙΑΣ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΠΟΥ ΑΦΗΝΑΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΙΑ
    ΑΠΟΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΕΠΙΠΛΩΝ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΥ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΠΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΟΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΞΙΟΝ ΑΠΟΡΙΑΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΕΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΥΚΑΡΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΞΑΛΛΟΥ ΠΟΣΟ ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΖΑΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΤΕΡΥΓΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΒΟΗΤΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ
    ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΟ ΦΟΒΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΔΟΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΗΜΩΣ ΓΙΝΟΥΝ ΜΗΛΟΝ ΤΗΣ ΕΡΙΔΟΣ ΠΟΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΘΑ ΠΡΩΤΟΚΑΘΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΙΣΧΥΣΗ Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ ΕΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη,πολύ σωστό το σχόλιο σου.Συμφωνώ μαζί σου γιατί και εγώ πάντα έτσι τα έβλεπα τα πράγματα και πάντα τα καυτηρίαζα . Στην πρώτη μας επίσκεψη με τον Τάσο στην σχολή ,συζητήσαμε με τον κ. Παπαθεοδώρου το θέμα των δώρων και καταλήξαμε στα αναλόγια που είναι και χρηστικό και αναγκαίο.
      Ήξερα ότι υπήρχε κάτι παλιό που δόθηκε στους φτωχούς συγγενείς, δεν περίμενα όμως να δω αυτό το χάλι που αντικρίσαμε , γι αυτό και πήρα ανάποδες και εξοργισμένος είπα στον κ. Παπαθεοδώρου ότι έπρεπε να πάρουν μια βαριά να τα σπάσουν.
      Είναι ανεπίτρεπτο αυτά τα παιδιά στο ξεκίνημα της καριέρας τους να ταλαιπωρούνται και να βάζουν σε δοκιμασία την φυσική και ψυχολογική τους κατάσταση.
      Δεν τιμάει κανέναν αυτή η κατάσταση . Εγώ δεν την αντέχω, μου τρυπάει το μυαλό ! Δεν πρέπει να το αφήσουμε έτσι .
      Προτείνω να συντάξουμε μία επιστολή διαμαρτυρίας (θα το συζητήσω και με τους συμμαθητές της Θεσσαλονίκης)την οποία αφού την υπογράψουν όσοι θέλουν να την στείλουμε στον υπουργό Εθνικής Άμυνας και στην ιεραρχία του ΓΕΣ.

      Διαγραφή
  10. ΑΡΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΙΠΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΙΟΝΕΣ ΕΙΚΟΣΗ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλης Ματζιρίδης17 Μαΐ 2012, 12:40:00 μ.μ.

      Αγαπητοί φίλοι και συμμαθητές γεία σας.Ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ και συγχαρητήρια στούς διοργανωτες.Οσοι δέν μπόρεσαν να έλθουν(για διάφορους λόγους),ελπίζω σε μία επόμενη συνάντηση, να τα καταφέρουν.ΦΙΛΕ Αριστείδη ότι και να λές-ότι και να λέμε δέν αλάζει τίποτε.Λυπάμαι που το λέω (αν και έχω γυιό αξιωματικό) η κατάσταση θα παραμείνει η ίδια.Σας χαιρετώ,και να με συγχωρέσουν οι περισσότεροι συμμαθητές που δεν μπόρεσα να τους αναγνωρίσω.

      Διαγραφή
  11. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑΥΤΟ ΕΛΕΓΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΦΩΤΟ ΤΩΡΙΝΗ. ΒΑΣΙΛΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΤΗΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΙΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑΜΕ 38 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΤΗΣ ΣΜΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΩΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητοί συμμαθητές έδωσε ο Θεός και η πρώτη μας συνάντηση έγινε και ήταν πολύ πετυχημένη
    Από την αρχή ήμουν πολύ αισιόδοξος γι αυτό. Γιατί είχαμε πολύ καλή οργάνωση και γιατί όλοι οι συμμαθητές από την πρώτη στιγμή το ήθελαν πάρα πολύ.Θα ήταν όμως μεγάλη παράλειψη αν αφήσουμε απ έξω την συμβολή των υπέροχων συζύγων που μας περιέβαλαν με πολύ αγάπη και μοιράστηκαν μαζί μας τις ωραίες στιγμές.
    Όλες οι στιγμές που ζήσαμε ήταν η μία καλύτερη από την άλλη, ήταν όμως πολύ ξεχωριστή και συγκινητική η στιγμή που οι δύο συνάδελφοι έψαλλαν την επιμνημόσυνη δέηση για τους εκλιπόντες συμμαθητές μας.
    όντως το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας ήταν πολύ πετυχημένο και ήταν τέτοιο γιατί έγινε με μεράκι και ομαδική δουλειά.
    Εγώ που έζησα βήμα-βήμα την οργάνωση(με ότι αυτό συνεπάγεται) λέω πως σήμερα "Άθλοι"δεν γίνονται ή αν γίνονται δεν είναι Ηράκλειοι αλλά συλλογικοί.
    Για την νέα επιτροπή είμαι βέβαιος πως θα δημιουργήσει νέες ευχάριστες καταστάσεις .
    Προσωπικά δηλώνω πως θα είμαι κοντά τους και θα συμβάλλω όσο μπορώ για να έχει η τάξη μας ένα κοινωνικό και ανθρωπιστικό χαρακτήρα.
    Σας ευχαριστώ πολύ για την πρόθυμη και ευχάριστη συμμετοχή σας.
    Νίκος Φαλάγγας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΔΡΑΤΖΙΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ20 Μαΐ 2012, 5:53:00 μ.μ.

    ΕΙΜΑΙ Η ΜΑΙΡΗ Η ΣΥΖΥΓΟΣ, Η ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ, Η ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΣ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΕΠΙ 34 ΧΡΟΝΙΑ. ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ. ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΟΙ ΦΙΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΙ ΓΙ΄ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ. ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΑΣ. Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΣΑ ΚΟΙΝΑ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ. ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ,ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙΣ, ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ, ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ, ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ Σ΄ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ. ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ΣΦΙΧΤΑ ΠΙΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΠΟΡΕΥΤΗΚΑΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΜΑΖΙ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΑΜΕ ΜΑΖΙ. ΜΕΤΑ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΗΓΕ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΤΑ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΙ ΗΡΘΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΑΤΕ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΜΑΣ ΓΕΜΙΣΑΤΕ ΜΕ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΥΡΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΟΝΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΜΕ ΖΩΝΤΑΝΟΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ. ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥΣ ΜΑΣ ΘΑ ΞΑΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΙ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    ΝΙΩΥΩ ΑΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΡΘΑ ,Ο ΤΑΣΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΡΙΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ,ΜΕ ΠΗΓΕ ΠΟΛΥ ΠΙΣΨ ΣΕ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΜΕΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ,ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΝΩΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΕΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΡΩΗΚΗ 74Β.
    Ν.ΣΑΡΑΝΤΗΣ.



    Ανάρτηση από τον/τη Ανώνυμος στο Σ. Μ. Υ. 74Β τη 20 Μάϊος, 2012 12:34

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΔΡΑΤΖΙΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ21 Μαΐ 2012, 9:39:00 π.μ.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΕΝΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΡΤΑΖΟΝΤΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΡΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΑΣ!
    ΣΤΑΘΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΡΝΑΟΥΤΙΔΗΣ21 Μαΐ 2012, 2:09:00 μ.μ.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΡΝΑΟΥΤΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΟΥΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ21 Μαΐ 2012, 6:20:00 μ.μ.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΝΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΑΜΩΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΡΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΣΥΝΧΑΡΙΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ΚΑΛΗ ΑΚΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΑΜΩΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΗΝ ΣΜΥ. ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΑΝΔΡΕΣ ΑΠΟ ΑΜΟΥΣΤΑΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ......
    ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις